جلسه سخنرانی نمایندگی هانوفر با همکاری امنستی در تاریخ 29و30 مای 2015

جلسه ی دو روزه ی 29 و 30 مای 2015 با عنوان زن در جمهوری اسلامی که در شهر هانوفر آلمان به همت کانون دفاع از حقوق بشر در ایران و با همکاری سازمان امنستی برگزار گردیده.
هدف از برگزاری این کنفرانس دو روزه اطلاع رسانی در خصوص تبعیضات و ستم هایی ست که طی این سالهای پس از انقلاب در حق تمامی زنان کشور گردیده است و به خصوص محکومیت های بی دلیل برای زنان روزنامه نگار و فعال حقوق مدنی در ایران که از نمونه ی اخیر آن به نرگس محمدی نایب رییس کانون دفاع از حقوق بشر در ایران پرداخته شد.ر این جلسه نمایشگاهی از عکس زنان فعال سیاسی اجتماعی که با اتهامات واهی یا متحمل سالها زندان بوده اند و یا همچنان در زندانهای جمهوری اسلامی بسر میبرند توسط سازمان امنستی برای دیدن عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

حاضرین : خانمها : رزا خلیلی . میترا درویشیان . نینا سبز . صدیقه جعفری . معصومه فریدونی . سهیلا مرادی .فاطمه قادری . سهیلا احمدیان . شفیقه حسان و رضوان مقدم آقایان : منوچهر شفایی  .علی تبریزی . علی تورج . سیاوش عثمانی . بهادر تهی ماسوله . محمد محسنی درگاه . حفیظ رحیمی . بیژن سامانیدوستان در پالتاک : خانمها :  مریم پور حسینی . منیژه ارویشی .آرزو فرهادیان بابادی آقایان : طاهرخانی . رامین توکل. آرش عباسی . بهروز معزی . اشکان صادقی . فریدون درویشان و محمدرضا برزگر.دوستان عزیز میتوانند گزارش صوتی برنامه های اجرا شده در این نشست را از برنامه های ضبط شده زیردریافت کنند.

جلسه سخنرانی 29 مای 2015

1.خانم رزا خلیلی

2.خانم صدیقه جعفری

3.خانم میترا درویشان

4.آقای حمید حمیدی(به علت عدم حضور در جلسه خانم خلیلی مقاله ایشان را روخوانی کردند)

جلسه سخنرانی در تاریخ 30 مای 2015

1.خانم رضوان مقدم

2.خانم سهیلا مرادی

3.خانم فاطمه قادری

 

5.خانم معصومه فریدونی

6.خانم میترا درویشان

7.خانم نینا سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.