گزارش صوتی وتصویری جلسه ماهانه نمایندگی سوئیس 21 مای 2017

این جلسه در تاریخ یکشنبه۲۱ مای ۲۰۱۷ مصادف با ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵ در شهر زوریخ مکانی به نام کازاما برگزار شد. رضا امیری مسئول جلسه بعد از سلام و خیر مقدم با خواندن ماده ۲۳ اعلامیه جهانی حقوق بشرکه میگوید :
الف/ هر کس حق دارد کار کند، کار خود را آزادانه انتخاب نمايد، شرايط منصفانه و رضايت بخشي براي کار خواستار باشد و در مقابل بيکاري مورد حمايت قرار گيرد.
ب/ همه حق دارند که بدون هيچ تبعيضي در مقابل کار مساوي، اجرت مساوي دريافت دارند.
ج/ هر کس که کار ميکند به مزد منصفانه و رضايت بخشي ذيحق ميشود که زندگي او و خانواده اش را موافق شئون انساني تامين کند و آن را در صورت لزوم با هر نوع وسائل ديگر حمايت اجتماعي، تکميل نمايد.
د/ هر کس حق دارد که براي دفاع از منافع خود با ديگران اتحاديه تشکيل دهد و در اتحاديه ها نيز شرکت کند، جلسه را آغاز کرده ودر ادامه ایشان برنامه این جلسه نمایندگی سوئیس را برای حاضرین قرائت کردند.
در این جلسه وحید بردانی ( فعال حقوق بشر ) گزارشی از نقض حقوق بشر در فروردین‌ماه ۱۳۹۶ و تحلیل ان ، احمد کاظمی زاده ( فعال حقوق بشر) نامزدهای ریاست جمهوری نالایق و بظاهر دلسوز حکومت جهل و جنایت ، نیما حسابیان ( فعال حقوق بشر ) زندگی نامه ابراهیم فیروزی نوکیش مسیحی دربند و نادر زندی (فعال حقوق بشر) مطبوعات و زندان بزرگی به نام ایران برنامه خود را اجرا کردند .
آقای رضا امیری مسئول جلسه ازدوستانی که در این جلسه چه به صورت حضوری و چه پالتالکی بودند تشکر کرد.
دوستانی که به صورت حضوری در جلسه حاضر بودند خانم افسانه ملکی ، آقایان رضا امیری ، وحیدبردانی ، نادر زندی ، جعفرفردکریمی ، احمد کاظمی زاده ، نیما حسابیان وآقایان هادی زارع ، مهدی برنو و علی اسلیمی از طریق پالتالک در جلسه حضور داشتند این جلسه در ساعت ۱۷ به پایان یافت

اقای وحید بردانی : گزارشی از نقض حقوق بشر در فروردین‌ماه ۱۳۹۶

اقای احمد کاظمی زاده : نامزدهای ریاست جمهوری نالایق و بظاهر دلسوز حکومت جهل و جنایت

اقای نیما حسابیان :زندگینامه کشیش دربند ابراهیم فیروزی

اقای نادر زندی : مطبوعات و زندان بزرگی به نام ایران

بخش پایانی جلسه